Parijs Paradijs, ook voor als je op zoek bent naar een appartement of een hotel in Parijs

donderdag 24 mei 2007

Parijs

Zo mooi, zo romantisch, zo veel uitstraling, zo mondain, zo prachtig, zo veel allure, zo schitterend, zo chic, zo sfeervol, zo adembenemend, zo liefdevol, zo warm en zo fantastisch. Ik kom superlatieven te kort om mijn liefde voor Parijs uit te drukken. Die wereldstad doet zo veel met me dat ik al smelt wanneer ik aan Parijs denk of staar naar stijlvolle foto's. In mei van dit jaar heb ik Parijs nog platgewalst, ik hunker nu al naar een nieuwe ontmoeting met de meest romantische stad van de wereld. Arm in arm langs de Seine lopen.... mmmm. Het prachtige gedicht 'Verlaine sterft' van dichter Jan Campert ademt voor mij die typische Parijse sfeer uit. Het gedicht gaat over de dood, maar sterft zeker niet in schoonheid. Het leeft voort in mijn geest...

Ergens in Parijs...

Geen opmerkingen: